Wednesday, April 22, 2009

wednesday



can you believe it? It's Wednesday already!
gosh~ time really flies~~~
wheeeeeeeeeeeeeeeeeee
LOL
i stayed after school today for photography
i wanted to do my preliminary for composite print
but then i dunno what to print, i duno what to combine! (>_<)
it's really confusing, better yet you dont have to know
LOL
finally i can relax a little
things are finally loosen up a little
but still, i have tons of work to do!
*sigh*
hate it~ (T__T)
amanda told me to photoshop her dad's hairstyle
and change it into a LENGZAI hairstyle
LMAO! after doing it she wants to print it out and mail it to her dad at HK
LMAO! xD
my schedule in the student handbook is basically FULL
seriously, i can say that everything is packed in this month
tomorrow's thursday! last day of school again
wheeeeeeeeeeeeeee~~ Friday's P.A Day! woohoo *holiday*
going out with Vivi & Manda to Square One =D
have to help ViVi to get her prom dress
teheeee~
OMG! the worst news i heard at school...
"EVERYONE GOT THEIR DRESS FROM BCBG"
WTH?! i was like.. WHAT THE HECK?!
i couldn't BELIEVE it! are they serious?!
i hope that NOBODY has the same dress as me
NO ONE! (>___<)
i went sooo far just to get the perfect dress
gaaaahh~
i'm suppose to practice my singing for Spring Concert
but then Klaizle wasn't with lunch with MooMoo and I =.="
ahhhh gosh~ we can't practice if the group isn't together
Malaysian Association Spring Dance Dinner is on this Saturday
i've finally prepared my 2 songs
LOL~wheeeeeee
joined the singing competition, goodluck to myself =D
the bad thing is, the CD works on my laptop but it's not working in the CD player
why's that so?!
GOSH, i hate it (T__T)
anyways~~~~~
i still have school tomorrow
aaaaaaa
tired =.=
always~

2 comments:

b e r t said...

laopo +u+u o. try ur best to sing. i know u can sing much better and better. cuz ur voice is the best when u sing. hubby will support u. muak

♥ㄨMi¢hikㄖ♥ said...

thx baby
muacks

i will +u+u deeee

love u~ ^^

Post a Comment